آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۳۰

دسته بندی

image

جنگ بابک شو

390,000تومان

270,000تومان

انتخاب تاریخ و زمان برنامه

توضیحات

جنگ شبانه بابک شو کیش 


جنگ شبانه بابک شو با داشتن یک مجری مجرب و حرفه ای که سال ها در این زمینه فعالیت داشته است ، کارگردان ، نویسنده و کمدین های حرفه ای توانسته است رتبه خوبی در میان شو های شبانه کیش به دست آورد. این شو برای سنین مختلف مناسب می باشد و می توانید همراه با خانواده و دوستان خود اقدام کنید. بی شک برای ساعاتی که در این مکان حضور دارید از خنده روی صندلی های خود میخکوب می شوید و این شب به یادماندنی را در ذهن تان ثبت خواهید کرد.
قیمت شو شبانه
در این شوی شبانه ، آیتم های زیاد و متنوعی اجرا می شود. نمایش طنز و کمدی ، موزیک زنده و دی جی ، آیتم های نور و بلک لایت ، آکروبات و شعبده بازی و … که همگی توسط بهترین ها اجرا خواهد شد و از دیدن آن ها لذت خواهید برد.
قیمت بلیط شوی شبانه بابک ، در سایت تخفیف مارکت  درج شده است. می توانید تعداد صندلی های مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و سپس برای روز مورد نظر اقدام از جدولی که قرار دادیم انتخاب کنید. قیمت در نهایت برای شما نمایش داده می شود.
تخفیف بابک شو
نکته مهم و اصلی که در سایت تفریح مارکت  وجود دارد، تخفیف تفریحات کیش می باشد که با بهترین قیمت برای رفاه حال شما توریست ها و کیشوندان عزیز ارائه می شود. با خرید از این سایت می توانید از تخفیف هایی که برای شما قرار داده ایم استفاده کنید. تخفیف جنگ شبانه بابک شو نیز در این آیتم قابل مشاهده می باشد.
خرید بلیط بابک شو
اگر به جزیره زیبا و دوست داشتنی کیش سفر می کنید ، و به دنبال این هستید که شب های خود را در بهترین جنگ های شبانه کیش سپری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما جنگ های شبانه را انتخاب کنید. بی شک شبی به یادماندنی و دوست داشتنی برای شما و خانواده و سایر همراهان تان رقم خواهید زد.

  1. بلیت های جنگ شبانه بابک شو کیش شامل قوانین  چارتر می باشد .
  2. همراه داشتن بلیت /فایل الزامی میباشد .در صورت مفقودی با پشتیبانی 09193115341 تماس گرفته شود
  3. مهمانان محترم حتما 30 دقیقه قبل از شروع سانس برنامه در آمفی تئاتر سالن هتل 5 ستاره هتل شایان  حضور داشته باشید
  4. کودکان بالای 3 سال شامل بلیت کامل می شوند
  5. پس از خرید بلیت بابک شو از سامانه تخفیف مارکت پشتیبانی 24 ساعته و 7روز هفته همراه شماست 


تعداد نظرات 4

  • قاسمی
    ۱۴۰۲/۶/۲۱

    بابک شو بااجرای مردهزارچهره بسیارجنگ شادومفرهی هستش وهمچنین ساعت اجرای جنگ ومکان اجراکه سالن امفی تاتر هتل شایان هست بینظیره

  • احمدی
    ۱۴۰۲/۷/۴

    همه جنگای کیش شادومفرحن ولی هروقت رفتیدجنگ اصلا ردیف جلو نشینید صدای بلندگوهاو دیجی ونور پردازی و.... اذیتتون میکنه ردیفای وسط واخربهتره

  • فولادی
    ۱۴۰۲/۷/۱۲

    بابک شو یکی ازفوقالعاده ترین جنگ هاهست وبی نظیرترین مجری وداره

  • دارابی
    ۱۴۰۲/۷/۱۲

    بابک شوازنظرلوکیشن عاالیه بهترین جای جزیرست .واون قسمت که میگفت حاجی روببین جون بابا خییلی باحال بود

نظر خود را بگذارید