آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۳۰

دسته بندی

image

پینت بال(مجموعه سافاری)

150,000تومان

149,000تومان

انتخاب تاریخ و زمان برنامه

توضیحات

پینت بال کیش در سافاری با تخفیف رزرو از سامانه 

تخفیف مارکت

 

  • قابل استفاده برای همه
  • با خرید این بلیط 40 عدد گلوله اولیه شارژ خواهید داشت و پس از اتمام به ازای هر 50 گلوله شارژ مجدد مبلغ 60 هزارتومان در محل پرداخت خواهید کرد.
  • مناسب برای سنین 7 سال به بالا
  • جهت جلوگیری از تکمیل ظرفیت و برنامه ریزی بهتر سعی کنید بلیط خود را زودتر رزرو کنید.
  • خرید آنلاین بلیط باشگاه پینت بال کیش با تخفیف از تخفیف مارکت 

    از تفریحات غیر آبی کیش می توان به پینت بال اشاره کرد. پینت بال یک ورزش گروهی و هیجان انگیزی است که برای تخلیه استرس و نشاط و شادابی بسیار مناسب می باشد. در باشگاه پینت بال کیش افراد از سن 7 سال به بالا می توانند این ورزش هیجان انگیز را امتحان کنند. در باشگاه پینت بال کیش به شما تفنگ هایی داده می شود که باید به رقیب خود شلیک کنید، نگران نباشید! هیچ خطری شما و دوستانتان را تهدید نخواهد کرد! زیرا این گلوله ها ژلاتینی بوده و رنگهای آن خوراکی می باشند که به محض برخورد با اشخاص و یا اشیا ترکیده می شوند.

    تفریحات کیش 

    این ورزش محدودیتی برای بانوان ندارد و می توانید خانوادگی یا به همراه دوستانتان به مجموعه پارس سافاری کیش بروید و از این ورزش مهیج لذت ببرید. شعار پینت بال کیش این است: ” به یاد ماندنی ترین ساعات زندگی تان را با ما امتحان کنید! ” تعداد شرکت کنندگان در باشگاه پینت بال کیش 2 نفر تا 16 نفر می باشند. تعداد تیر پینت بال 50 می باشد و زمان بازی پینت بال تا آخرین تیر است.


تعداد نظرات 0

نظر خود را بگذارید