آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۳۰

دسته بندی

image

هرم مومیاییvip( مجموعه سافاری)

95,000تومان

77,500تومان

انتخاب تاریخ و زمان برنامه

توضیحات

هرم مومیایی کیش (دالان وحشت: Tunnel Fear)، یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز سافاری کیش است. شما در هرم مومیایی کیش ، مسیری حدودا 100 متری را می پیمایید. این مسیر پر پیچ و خم همراه با ترس و اضطراب همراه است. در هرم مومیایی کیش تلفیقی از ربات و انسان باعث هیجان بیشتر شما می شود
هرم مومیایی کیش تجربه ای ترسناک و البته هیجان انگیز در مجموعه پارس سافاری جزیره کیش می باشد که به تونل وحشت نیز معروفیت دارد. اغلب گردشگرانی که به دنبال اوج بالا رفتن آندرنالین خون خود هستند، تخفیف مارکت به صورت ترسناک را مورد انتخاب قرار می دهند که هرم مومیایی یکی از این تفریحات به شمار می رود.

ساختار هرم مویایی کیش 

هرم مومیایی در کیش در واقع با الگوی اهرام ثلاثه مصر و با سازه ای هرمی شکل طراحی و ساخته شده است. در نگاه اول زمانی که مقابل هرم مویایی کیش قرار می گیرد، مورد ترسناکی را مشاهده نمی کنید، اما همانطور که گفته شد در زیر آن تونلی تاریک و تنگ وجود دارد که با گذر این تونال، اوج هیجان و وحشت را احساس خواهید کرد. 

این تونل در زیر هرم مومیایی مصری کیش در واقع دارای مسیری 100 متری است که با پیچ خم های بسیاری، هیجان و ترس را در شما بیشتر و بیشتر می کند. جذاب ترین بخش بازدید و گذر از تونل هرم مومیایی کیش، تلفیقی از انسان و ربات در هرم می باشد که هیجان و جذابیت آن را دو چندان می کند.

آیتم های هرم مویایی کیش

بازدید از هرم مومیایی و تونل وحشت در زیر آن با آیتم های مختلف قابل انجام می باشد. این آیتم ها شامل آیتم ترسناک و یا فکری می شوند که هر کدام ممکن است جذابیت خاصی برای گردشگران داشته باشند. به عنوان مثال در آیتم های فکری میزان ظرفیت و توانمندی شرکن کنندگان ارزیابی می شود و در انتهای آن نیز جوایزی اهدا خواهد شد. 




تعداد نظرات 0

نظر خود را بگذارید