آخرین به روز رسانی سایت ۱۴۰۳/۲/۳۰

دسته بندی

image

پکیج کمبو تم پارک و سفر به دور دنیا باتخفیف ویژه

980,000تومان

750,000تومان

انتخاب تاریخ و زمان برنامه

توضیحات

کمبو تم پارک کمبو تم پارک تلفیق دو دنیای ژوراسیک پارک و مجیک پارک با هم میباشد که جذابیت و هیجان هر دو پارک را در یک پارک همزمان تجربه میکنید . تم پارک سنتر کیش در فضایی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان یکی از جدیدترین، پیشرفته ترین و در عین حال جذاب ترین مجموعه های گردشگری تفریحی جزیره کیش است.

پیشنهاد میکنیم با سفر به کیش حتما سری به مجموعه تم پارک سنتر کیش بزنید و خاطره ای خوب و به یاد ماندنی از سفر خود بسازید. این مجموعه بسیار جذاب در نزدیکی کشتی یونانی معروف در کیش واقع شده است، کشتی یونانی یکی از جاذبه های تفریحی و دیدنی است که هر فردی که به کیش سفر میکند حتما از آن دیدن میکند و از زیبایی های آن لذت میبرد.

ساحل زیبای آن منطقه در کنار کشتی یونانی، منظره زیبایی را ایجاد کرده که میتوان در آن تفریح کرد. یکی از مهم ترین جذابیت های آن غروب خورشید در کنار نمای کشتی یونانی است. غروب خورشید، سکوت محیط، خنکی هوا و آرامشی که آنجا را در بر گرفته، برای هر مسافری لذت بخش است و دل مسافران را میبرد. عکاسی در همچین منظره ای میتواند یادآور خاطرات دلنشین شما باشد، خصوصا اگر هنگام غروب آفتاب و در کنار منظره ی زیبای کشتی یونانی باشد. تم پارک سنتر کیش یکی از زیباترین و دیدنی ترین مجموعه های دایناسورهای ما قبل تاریخ و همچنین حیوانات کمیاب جهان در ژوراسیک پارک کیش گردآوری شده.

روش تهیه بلیط از هتشگ 724

  1. ساعت شروع ۱۰ الی۱۹
  1. هر بلیط برای یک نفر میباشد
  1. استفاده بلیط از لحظه خرید
  1. با خرید یک بلیط میتوانید از دو مجموعه پارک و ژوراسیک پارک دیدن نمایید
  1. بازدید از پارک مجیک حدود یک ساعت و بازدید از پارک ژوراسیک حدود ۴۵ دقیقه زمان میبرد که در مجموع میتوان گفت که شما برای بازدید کردن از دو مجموعه ی پارک سنتر کیش به دو الی سه ساعت زمان نیاز خواهید داشت
  1. بلیط شما حکم پول شماست و همراه داشتن آن هنگام مراجعه به برنامه الزامیست*
  1. این بلیط طبق قوانین چارتری صادر گردیده و غیر قابل عودت و کنسلی میباشد.*
  1. اعتبار استفاده از بلیت،طبق تاریخ درج شده بر روی بلیت بوده و در صورت انقضا،بلیت فاقد اعتبار می باشد *
  1. تهیه ی بلیت برای کودکان3 سال به بالا الزامی میباشد*

تعداد نظرات 1

  • بزرگ زاده
    ۱۴۰۲/۶/۱۵

    این پکیج به صرفه تر از تم پارک تنهاست و بچه ها بهشون خوش میگذره .خوبیش اینه خودت هم میتونی عکاسی کنی با گوشی خودت فقط بدی ش اینه که یک ذره دوره از هم فاصله بین تم پارک و سفر به دور دنیا

نظر خود را بگذارید